סדנת גב עליון ,כתף ושכמה

תאריך: 
רביעי, ינואר 18, 2023 - 11:30 to 17:30
שפת הנחייה: 
עלות: 
400.00ש"ח
תיאור: 

הכשרת מטפלים בגישת טרייגר - הטיפול בכתף זרוע בצד האחורי ובגב עליון

הסדנה תתקיים ב 18.1.23 בין השעות 11.30 ל 17.30 בשריגים ליאון (אל מול הנוף הקסום של פארק בריטניה).

עלות הסדנה 400 ש"ח. בהרשמה מוקדמת עד ה 4.1.22 עלות 350 ש"ח. בלבד! להרשמה: 0544306930

 

הסדנה מתאימה גם למתעניינים חדשים בהכשרה בתחום הטיפול במגע ותנועה בכלל ובגישת טרייגר בפרט. הסדנה מתאימה בעיקר למטפלים וותיקים הרוצים לשדרג את היכולות שלהם בטיפול באזור כתף זרוע וגב עליון. ניתן לקחת את הסדנה כסדנה בודדת, או כחלק מתהליך ההכשרה בגישת טרייגר. כחלק מתהליך ההכשרה היא מהווה שיעור מתוך הקורס הבסיסי להכשרת מטפלים בגישת טרייגר (1 מתוך 8). 

הסדנה תלמד את העבודה על אזור הכתף והזרוע בצד האחורי ובגב העליון. אזור השכמה/כתף - אזור שאצל מטופלים רבים טעון הרפייה ושחרור. לא בכדי אנו אומרים על רבים מאיתנו שאנחנו כמו נושאים על כתפיינו אחריות רבה מדי, כאילו משקל העולם כולו רובץ עלינו. הגב העליון והשכמה כמובן קשורים קשר הדוק לצוואר ולמתחים הנאגרים בו. שחרור השכמה בגישה של טרייגר מתאפשר ע"י הקניית תחושת תמיכה ישירה באזור אשר ברגיל הוא מרוחק מהאדמה התומכת ולא חש את התמיכה שלה בכלל. המטפל בגישת טרייגר יודע לייצר גשר ישיר לאדמה התומכת דרך גופו הוא ומשם להמחיש למטופל את קלות התנועה ואת החופש של השכמה של הזרוע ושל מפרק הכתף. בגב העליון הוא ממחיש הן את החיבורים לשכמה והן את החיבורים לצוואר באופן שמייצר את השחרור כמעט בצורה אוטומטית!  סוג כזה של עבודה מרגיע, מחבר, יוצר אמון ומעלה את השמחה אצל כל אדם!  הטיפול מעניק חוויה של חופש, קלות, שחרור ונעימות בגוף אשר אח"כ בצירוף עם ההכוונה של שחרור בתנועה - הופכת להיות החוויה הקיומית הסטנדרטית של המטופל ולא רק אפיזודה חולפת! 

אברהם בחט - אינסטרקטור בגישת טרייגר כבר למעלה מעשור, מביא עושר רב לשיעור הבא מהרקע הרחב שלו בגישות טיפול כמו האינטגרציה המבנית של רולף, שיטת פאולה, עיסוי אינטגרטיבי וטיפול במגע ותנועה, אורטופדיה רגשית , גשטאלט ועוד. 

משובים של בוגרי קורסים בגישת טרייגר

מקום: 
שריגים ליאון

צור קשר